شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

انسان همیشه میتواند با کمک گرفتن از معماری روحیات درونی و بیرونی خودش را به رخ طبیعت بکشد . یکی از این معماری ها را میتوان ساخت پل نامبرد که انسان از ابتدا تا به امروز در این حوزه به شدت در حال پیشرفت است . ایران ویج قرار نیست در این پست درباره هنر معماری با شما صحبت کند بلکه ما در این پست تصاویر پلهایی را به شما نشان میدهم که با تلفیق هنر و طبعیت شما را به دنیایی دیگر میبرند . پلهایی که از جنس سنگ هستند و با خزه ها پوشیده شدن و انعکاس سایه انها در اب بدون شک برای شما نیز جذابیت خاصی خواهد داشت. با ایران ویج در این پست همراه باشید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

رئیس کمیته جست‌و جوی مفقودین نیروهای مسلح در پایان در پاسخ به این سؤال که عده‌ای از فرماندهان جنگ می‌گویند به نظر ما این اتفاق نمی‌تواند بدین شکل رخ داده باشد، یعنی 175 نفر را یکجا زنده به گور کنند گفت: ما نیز ادعا نکرده‌ایم که هر 175 نفر زنده به گور شده‌اند.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

پیکره های آهنین تا دست بافته های ابریشمین و ظریف، از دستمال های سنتی و رنگین تا شیوه خوشنویسی و تذهیب های زرین، گلیم و گلیچ و جاجیم، ظروف سفالی، نمد، پارچه قلمکار از دیگر هنرهای دستی این خطه به شمار می رود.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

باقیمتی بسیار باورنکردنی در سوئیتهای 4 تخته باامکانات کامل وروبه دریا  با سه وعده کامل Image result for ‫دریای ساری‬‎غذایی ویک گشت شهری  اطلاعات تکمیلی بزودی





تاريخ : شنبه 16 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

تور جنگل ابر بسطام در استان سمنان  وابشار تنگه دستان مجن ومجموعه تاریخی  سلطان العارفین بایزیدبسطامی وشیخ خرقانی دوروز ویک شب اقامت یادر باغ ویلا یا سویت کاملا مبله بهمراه صبحانه روز اول تخم مرغ وپنیر ناهار چلومرغ ونوشابه بعدازظهر میوه شام الویه وسوپ یا کباب کوبیده بهمراه نوشابه فردا صبحانه کره عسل پنیر میان وعده ساندیس وکیک ناهار شوید پلو ونوشابه ترانسفر بین شهری قطار  از تهران ومشهدومیان شهری مینی بوس فقط 170 هزار تومان با مجوز وبیمه فردوسیان 09122733052





تاريخ : سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

شهرستان بسطام از ظرفیتهای زیادی برای سرمایه گذاری در عرصه های مختلف خصوصا در صنعت گردشگری رو به رشد در ایران برخوردار است.

 
به گزارش بسطام نیوز ،تاکنون برای معرفی توانمندی های این بخش در جهت توسعه زیرساختها و جذب سرمایه گذاری تلاش هایی صورت گرفته که برخی از این تلاشها نتیجه داده است .

بسطام با داشتن آب و هوای مناسب، پوشش جنگلهای هیرکانی ،پناهگاه ها و زیستگاه های مهم حیات وحش، بناهای تاریخی و مذهبی محل مناسبی برای سرمایه گذاری صنعتی، معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، کارگاههای صنایع دستی، گردشگری و ... است.

مسئولان امر برای رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاریها اقدام به تعریف و ایجاد مناطق نمونه گردشگری، شهر گردشگری و روستاهای هدف گردشگری کرده اند


ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
 
قلعه نوخرقان مرکز دهستان خرقان واقع در طول جغرافیایی 55 درجه و4 دقیقه و عرض جغرافیایی 36 درجه و 38 دقیقه و در ارتفاع 1460 متری ازسطح دریا و 18 کیلـومتـری شهر بسطام با سابقه دیرینـه چندین هزار ساله می باشد.
 

قلعه نو از طرف سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به عنوان روستای هدف گردشگری و از طرف سازمان بهداشت جهانی (who) به عنوان روستای سالم (BDN) معرفی گردیده است .



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

یادواره شهدای روحانی بسطامامام جمعه بسطام گفت: نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان بسطام ،پنج شنبه 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌ گردد.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

خارج از جهان ما سیاره های دیگری هم وجود دارند که فضانوردان به دنبال کشف آن ها هستند و می خواهند جهانی جدید و عجیب را پیدا کنند در منظومه شمسی تنها سیاره ای که حیات در آن وجود دارد زمین است و زمین زیبایی ها و شگفتی های خاص خود را دارد.

 
 

در زمین مکان های عجیب و غریب زیادی وجود دارد و برخی از آن ها به گونه ای هستند که شبیه به دیگر سیاره ها می باشند. امروز در گویا آی تی برای شما تصاویری داریم که با نگاه اول شما را به حیرت خود در می آورند و اینکه در زمین هستند ممکن است باور نکردنی باشد.  برگزفته ازسایت  ایران ویچ



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب