شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

کم کم به شروع سال جدید نزدیک می شویم، در شهرما آداب و سنن بسیاری وجود داشت که قبل از عید انجام می شد که از یادها رفته است ، با یکی از آداب و سنتهای عید نوروز باستانی در بسطام آشنا شوید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

یکی از باسابقه ترین اساتید دانشکاه علوم پزشکی که از همشهریان ومفاخر بسطام است استاد مسعود رحیمی میباشد ایشان  متعلق به خانواده ای مومن وروشنفکر بوده وپدرشان مرحوم محمدجعفر رحیمی از معلمین بسطام بوده اند که خیلی از بزرگان امروز از شاگردان ایشان میباشند . استاد مسعود رحیمی  عضو هیئت علمی دانشگاه بوده وعلاوه بر تدریس در زمینه های پزشکی وپرستاری درزمینه علوم ومعارف اسلامی نیز تدریس نموده ودارای مقالات متعددی دراین زمینه میباشند .

امروز یکی از مقالات ایشان تحت عنوان ( نماز اعجاز قرن بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی ) جهت مطالعه تقدیم شما شده خواهشمنداست از نظریات خود ما را مطلع  بفرمائید.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر جلالي، نماينده مردم شاهرود و ميامي در مجلس ديروز (دوشنبه 4 اسفند ماه) با دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور ملاقات و مسائل و مشكلات مربوط به حوزه شاهرود و ميامي را مطرح نمود كه مهمترين موضوع آن تاكيد بر موضوع ابلاغ شهرستان شدن بسطام بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب