شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

'محمدحسن محمدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به کشاورزان مناطق مرتفع، بسطام، پشت بسطام و مجن توصیه کرد: صیفی جات باقی مانده را به دلیل سردی هوا و احتمال یخ زدگی زودتر جمع آوری کنند.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

بزرگترین آکواریوم جهان دارای ابعاد ۴۰۰۰۰ متر مربع است که در بارسلون قرار دارداما به زودی آکواریوم بزرگتری در مسکو افتتاح خواهد شد



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
خبرگزاری مهر: روستای میغان از توابع شهرستان شاهرود مدت هاست مشکلات عدیده ای را در برابر توسعه خود می بیند که در این بین وضعیت آب آشامیدنی، سرویس مسافربری، حمام و طرح هادی با توجه به تلاش شبانه روزی مسئولان خصوصا دهیاری و همراهی مردم هنوز خودنمایی می کند و متاسفانه باعث شده تا این روستا از قطار توسعه و تحول عقب بماند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، میغان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین روستاهای منطقه بسطام است روستایی تاریخی که برخی وجه تسمیه آنرا تحت عنوان میغ یا ابر و روستایی میان دو ابر (روستای ابر و شاهکوه) بیان می کنند اما در این روستا مشکلات کم نیستند.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

به نقل از روزنامه جام جم بر اساس مصوبه هیات دولت شهرهای نیشابور در خراسان رضوی، بسطام و شهمیرزاد در سمنان، تفت، ابرکوه و میبد در یزد، رامسر و لاهیجان در نوار شمالی کشور، ماهان در کرمان، سرعین در اردبیل، تبریز در آذربایجان شرقی، شهرری و دماوند در استان تهران و شیراز در استان فارس، 14 شهری است که در فهرست شهرهای گردشگری کشور قرار گرفته‌اند. با این حال بیشتر این شهرها نه‌ فقط از امکانات و زیرساخت‌های استاندارد یک شهر نمونه گردشگری بی‌بهره هستند، بلکه امکانات آنها پاسخگوی حجم کنونی مسافران و گردشگران هم نیست.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

 عوامل برنامه سفرنامه صبا(صبح بخیر ایران) ،مهمان شهروندان بسطامی بودند.

پخش زنده این برنامه با حضور شهروندان و مسئولین شهر نمونه گردشگری بسطام در محوطه مجموعه تاریخی برج کاشانه بسطام انجام گردید.

جا دارد از زحمات ویژه جناب آقای محمدحسین بحرالعلومی ،مدیر كل میراث‌فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان به جهت برگزاری این برنامه و معرفی مناطق گردشگری استان قدردانی نمود.

بنقل از بسطام نیوز:



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

از چپ نشسته نفر اول شهید ذوالفقاریان شهید جاجرمی شهید مرادی وایستاده وسط از راست نفردوم شهید محمدرضا متحدی ونفرآخر شهید عارف حسن متحدی و ایستاده از بالا سردار محمدرضا غیاث فرمانده پایگاه کربلا درضمن جسارت مراببخشید چون ممکن بود بعضیها با اسم شهدا درعکسها آشنا نباشند اقدام بمعرفی نمودم



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب