شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

امام جمعه بسطام


امام جمعه معزز بسطام با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد :درحالی که رژیم منحوس صهیونیستی بر حملات خود به مردم بی پناه غزه افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خود را بر روی این جنایات بسته اند.

سیدعلی رضوی اظهارداشت :مسلمانان باید اتحاد خود را حفظ کنند و در صورت از دست دادن اتحاد، قدرت‌های استکباری درصدد نابودی آنان بر خواهند آمد. 

وی ضمن دعوت از عموم مسلمین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد :شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه امری واجب و ضروری بوده و  پاسخی محکم به جنایات رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه بسطام ضمن تشکر از فرماندار شهرستان شاهرود و حضور وی در جمع نمازگزاران بسطامی خاطرنشان کرد :خدمت به مردم این منطقه که بیشترین شهید و بهترین علما را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند ،افتخار بسیار بزرگی است که نصیب حضرتعالی شده است و امید است در این راه ثابت قدم بوده و صادقانه به این مردم مومن و انقلابی خدمت نمایید.

حجت الاسلام و المسلین رضوی در جمع نمازگزاران جمعه بسطام تاکید کرد :لازم است هر چه سریعتر مصوبه قانونی شهرستان بسطام اجرا شده و مردم صبور بسطام از بلاتکلیفی و سردرگمی نجات یابند.

وی در پایان افزود :تعلل در اجرای مصوبه قانونی شهرستان بسطام که بدون کوچکترین تخلفی در فروردین سال گذشته در هیئت وزیران مصوب شده به صلاح نخواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران و روزه داران بسطامی تصریح کرد :شب قدر شب پرفضیلتی است که خداوند متعال آنرا در این ماه قرار داده است، شبی که تقدیر امور می شود و سرنوشت یکساله انسان ها تعیین می شود، شبی که بهتر از هزار ماه عبادت ارزش دارد.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان اسلام و بویژه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد :وجود امنیت و آرامش امروز کشور مرهون نعمت قرآن، ولایت فقیه و ایمان مردم به خداوند متعال است.

وی به حضور خود در شهرستان شاهرود اشاره کرده و تاکید کرد :حضور در این شهرستان عالم پرور و در جمع مردم شهیدپرور این منطقه برای بنده افتخار است و برای چنین افتخاری باید سجده شکر بجای بیاورم .

هاشمی افزود :طبق فرمایش مولای متقیان ،حضرت علی(ع) مدیری موفق است که تا زمانی که بین مردم هست مردم بسوی او بیایند و تا زمانیکه از بین مردم رفت ،مردم برایش گریه کنند.

فرماندار شهرستان شاهرود در پایان ضمن تشکر از امام جمعه محترم و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام خاطرنشان کرد : در ادامه پیگیریهای اجرای مصوبه شهرستان بسطام در کنار شما پیگیر این موضوع خواهم بود.

 

 

 

 

 

بنقل از بسطام نیوز:

 





تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب